Fildas si Catena Grup au primit Premiul de excelenta in domeniul farmaceutic, in cadrul Galei Premiilor Romania Top 100 Companii 2016, organizat de Finmedia.
Trofeul a fost inmanat Directorului Executiv al grupului, Mihai Drumea. „Acest premiu inseamna foarte mult pentru noi si va multumesc in numele echipei Fildas si Catena!”, a spus acesta. „Si nu suntem o echipa mica!... In ultimii 25 de ani ne-am strans cam 4.500 de oameni. Farmacia Inimii este pentru noi mai mult decat un slogan - este un mod de lucru si facem totul ca toti cei 5 milioane de clienti fideli sa primeasca serviciile cele mai bune!”.
Aflat la a 15-a editie, Top 100 Companii 2016 a fost marcat printr-un eveniment special, o gala a business-ului de top romanesc care promoveaza si recunoaste rezultatele, evolutia si excelenta companiilor ce activeaza in Romania.
Evenimentul a fost moderat de jurnalistul Daniel Apostol si a debutat cu discutiile din cadrul mesei rotunde la care au luat parte Gabriel Biris, Secretar de Stat, Ministerul Finantelor, Prof. Dr. Cezar Mereuta, Cercetator Asociat al Centrului de Modelare Economica al Academiei Romane, Dan Schwartz, Managing Partner si Cofondator RSM Romania, Adrian Vascu, Senior Partner Veridio, Andrei Nagy, Enterprise Account Manager IBM Romania.
In cadrul evenimentului a fost prezentat si studiul realizat de Prof. Dr. Cezar Mereuta, cu privire la evolutiile din Top 100 companii romanesti in perioada 2000 – 2014. Acesta a subliniat atentia sporita care ar trebui sa fie oferita companiilor mari: „Concluzia este foarte greu de acceptat, dar este perfect reala, companiile cu peste 500 de angajati s-au transformat in motoare ale profitabilitatii generale. Timp de 20 de ani am vorbit si am organizat numeroase evenimente pentru IMM-uri, acum a venit timpul sa ne aplecam asupra celor peste 1000 de companii mari din Romania, sa vedem astfel cum am putea aduce companiile cu capital romanesc pe aceasta cale pentru a ne creste competitivitatea. Trebuie sa trecem asadar la a doua solutie de agresivitate. Nu doar aceea de a atrage companii straine pe piata noastra ci si de a atrage mai multi atreprenori romani. Si acum trebuie sa fim foarte atenti la serviciile creative, acolo este un mare potential!” .