Festivalul Brazilor de Craciun, evenimentul caritabil al anului, organizat de Salvati Copiii Romania si sustinut an de an de Catena, in calitate de sponsor Diamond, a obtinut suma de 764.000 de euro, in urma adjudecarii celor 26 de brazi scosi la licitatie.
Suma constituie un record al celor 21 de editii ale Festivalului Brazilor de Craciun si demonstreaza ca generozitatea este solutia cea mai eficienta in fata oricarei crize.
Aceasta editie a Festivalului a beneficiat de un parteneriat de prestigiu: Muzeul National de Arta al Romaniei, unde brazii unicat, realizati de artisti si designeri celebri, au fost expusi si licitati in seara de Gala. A fost o gala a faptelor bune, moderata de Andreea Raicu si Mihai Morar, si care s-a bucurat de prezenta si efortul a zeci de companii, personalitati, artisti si creatori celebri, implicati cu totii intr-o cursa a generozitatii de care vor beneficia, ca de fiecare data, sute de mii de copii din medii defavorizate, fara acces la educatie si servicii medicale.
Fildas-Catena Group este, prin traditie, sponsor diamond al Galelor anuale de strangere de fonduri si sustinator al activitatilor pe care Organizatia Salvati Copiii Romania le desfasoara pentru copiii vulnerabili.
Seara de Gala a beneficiat de prezenta sustinatorilor de cursa lunga ai Organizatiei Salvati Copiii Romania, printre care si echipa Catena, care a donat pentru bradul „Speranta”, creat de Doina Levintza.
„Traim vremuri ciudate, iar ceea ce un copil isi doreste acum este acea libertate de a-si trai copilaria fara frica, liber si iubit. Cand ai speranta traiesti, iubesti, vibrezi, daruiesti si tanjesti la libertate. Viata e frumoasa si speri sa ai aripi cu care sa poti sa zbori si sa-ti doresti ca visele din imaginatia ta sa se implineasca. Ne rugam ca zidurile care ne inconjoara sa cada si sa patrunda LUMINA”, sunt cuvintele prin care creatoarea Doina Levintza a descris menirea acestui brad.
Bradul creat de Stefania Mircea si de Organizatia Salvati Copiii a fost licitat si achizitionat prin efortul comun al Catena, Lidl Romania, Romanian Business Consult, Andreea Raicu si Mihai Morar, prezentatorii Galei.
Cel mai ravnit brad, „Implicare”, vedeta Serii de Gala, a fost creat de Omid Gannadi si Inside Academy. „Am vrut sa inteleaga oamenii ca totul este despre implicare, evenimentul acesta simbolizeaza implicarea, faptul ca fiecare dintre noi poate sa schimbe viitorul unui copil vulnerabil si, respectiv, viitorul tarii”, a declarat, emotionat, designerul.
„Copiii vulnerabili au avut un an greu, in care s-au confruntat nu doar cu saracia si lipsurile materiale, ci si cu un sentiment acut de abandon, pe care nu au stiut cum sa il gestioneze”, spunea Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv Salvati Copiii Romania.
„Arta este cea care v-a determinat sa veniti si sa oferiti cu generozitate resurse pentru ca viata acestor copii sa devina mai buna. Parteneriatul pe care l-am realizat cu Salvati Copiii prevede ca acesti copii vulnerabili sa participe la ateliere care ii vor pune in relatie cu domeniul artei”, a spus Calin Stegerean, directorul Muzeului National de Arta al Romaniei.
Artistii care au creat brazi unici, pentru aceasta editie, sunt: Smaranda Almasan, Ana Banica, Nicu Bocancea & Floraria Iris, Adina Buzatu & Maestrul Gheorghe Zamfir, Daniel Codrescu & Atelierul de mozaic, Irina Dragomir, Anca Fetcu Lupu & Beelive Design, Gheorghe Fikl, Omid Ghannadi & Inside Academy, Simona & Gabriel Gherasim – Gallantique Boutique, Teodor Graur, Laura Hincu, Hamid Nicola Katrib, Doina Levintza, Carmen Marin, Ana Mohonea & Maria Mohonea - Architectural Christmas, Dhaniel Nora cu sprijinul Sephora, Adela Parvu cu sprijinul PPG Romania, Obie Platon, Felicia Simion cu sprijinul Mara Mura, Smiley & HaHaHa Production, Ada Tache & Karim Rashid cu sprijinul Dent Estet, Iulia Totoianu cu sprijinul Libris.ro, elevii Scolii Gimnaziale Step by Step & Dhaniel Nora, Untold si Bradul Salvati Copiii cu sprijinul Stefaniei Mircea.