Cea de-a 23-a editie a Festivalului Brazilor de Craciun, eveniment caritabil organizat de Salvati Copiii Romania si sustinut an de an de Catena, a insemnat un nou record al generozitatii, pentru accesul real la educatie al copiilor din medii vulnerabile. Dupa licitarea celor 22 de brazi, creatii ale designerilor si artistilor romani implicati in aceasta campanie, s-au colectat fonduri de 1 milion de euro, datorita generozitatii companiilor participante la licitatie.
Bradul Craiasa Zapezii - Doina Levintza
La seara de gala a Festivalului Brazilor de Craciun, organizata in parteneriat cu Muzeul National de Arta al Romaniei, brazii donati au fost licitati cu sume cuprinse intre 10.000 si 140.000 de euro, Catena adjudecand trei dintre cei mai licitati brazi ai evenimentului: Bradul Craiasa Zapezii, creatie a renumitului designer Doina Levintza, bradul Metamorphosis, realizat de Untold Creative Team, si Bradul cu Povesti, creat de Endorphin Lab – Adonis Enache & Atelier Dual.
Metamorphosis, realizat de Untold Creative Team
Gazdele galei au fost Andreea Raicu si Marius Pancu, cu suportul lui Omid Ghannadi, care au transformat seara intr-un simbol al binelui, al solidaritatii si al implicarii.
Bradul cu Povesti, creat de Endorphin Lab – Adonis Enache & Atelier Dual
De-a lungul celor 22 de editii anterioare au fost colectate fonduri in valoare totala de peste 8 milioane de euro, datorita carora 211.127 de copii din medii sociale vulnerabile au primit ajutor pentru integrarea socio-educationala.
„Solutia reala pentru a deveni o societate functionala, care valorizeaza educatia si meritocratia, este investitia in garantarea dreptului la educatie pentru toti copiii. Suntem mereu surprinsi de forta solidaritatii si ea ramane resursa care ne da curaj, noua si copiilor, sa construim o lume mai buna cu fiecare an”, a declarat Gabriela Alexandrescu, presedinte executiv Salvati Copiii Romania.
Salvati Copiii Romania construieste programe sociale, politici publice si practici solide in beneficiul copiilor din Romania de 33 de ani, peste 3.369.000 de copii fiind implicati in programele si campaniile organizatiei.