Alexandru Vlad, vicepreședinte Fildas-Catena Grup și coordonator al proiectului „Mama şi Copilul”
Catena a fost premiată de revista de business Forbes România cu Premiul special pentru servicii farmaceutice și produse de calitate adresate familiilor cu copii, în cadrul Summitului Forbes Brands For Kids 2019.
Premiile Forbes Brands For Kids au fost acordate brandurilor care au reușit să câștige un nume rezonant în opțiunile părinților, prin campaniile sociale derulate. Câștigătorii au fost desemnați pe baza unui sondaj realizat în rândul a peste 750 de mămici, iar criteriile de evaluare au fost încrederea, siguranța și calitatea oferite de branduri în privința produselor și serviciilor pentru copii.
Catena a fost premiată pentru contribuţia adusă privind sănătatea copiilor din România prin proiectul „Mama și Copilul”. Trofeul a fost înmânat lui Alexandru Vlad, vicepreședinte Fildas-Catena Grup și coordonator al proiectului „Mama şi Copilul”.
„În era digitală, avem foarte multe surse de informații pentru mămici, mai ales în mediul online, multe dintre ele fiind forumuri, în care se poartă discuții și care pot fi sau nu avizate de către un medic. Or, noi am vrut să venim în întâmpinarea mămicilor cu o serie de opt cărticele <> - un proiect inițiat și lansat în acest an. Cărticelele conțin articole scrise sau avizate de medici, de psihologi, de nutriționiști, de specialiști din domeniul medical, fiind vorba, practic, de câte o cărticică dedicată fiecărei etape de vârstă a copilului. De asemenea, această cărticică este oferită, în mod gratuit, în toate farmaciile Catena și reprezintă o sursă de informații la care mămicile pot veni și reveni atunci când este nevoie, despre toate etapele și toate subiectele de interes pentru acestea”, a declarat Alexandru Vlad, la ridicarea premiului.
La evenimentul organizat de Forbes România a fost prezentă și Gabriela Dinu, specialist marketing mother and baby care în cadrul Catena. „Noi, în momentul de față, ne adresăm foarte mult mamelor și copiilor. La Catena, dezvoltăm proiecte pentru acest segment, oferind servicii diverse și cât mai multe oferte personalizate pentru publicul vizat”, a declarat aceasta.
Proiectul Catena „Mama și copilul” a debutat în anul 2016 cu un card pe baza căruia posesorii pot beneficia de reduceri suplimentare, de până la 25%, în farmaciile Catena, pentru produsele destinate femeilor sau copiilor.
Din acest an, posesorii cardului Mama și Copilul se pot bucura și de seria de cărticele „Mama și Copilul”, oferite gratuit în toate farmaciile Catena. Seria conține opt cărticele, structurate pe segmente de vârstă, de la preconcepție și sarcină până la 15 ani, cu informații certificate de medici de specialitate.
Premiul din acest an este al treilea primit de Catena din partea Forbes România în ultima perioadă. Catena a fost premiată la Gala Forbes 500 Business Awards 2019 pentru realizările obținute pe durata întregului an, dar a intrat și în primul Business Hall of Fame de la noi din țară pentru succesul înregistrat în cei 20 de ani de activitate neîntreruptă, plasându-se, astfel, în rândul marilor companii autohtone care contribuie la dezvoltarea țării. De asemenea, Catena a fost desemnată Cel mai COOL lanţ farmaceutic din România, pentru al doilea an consecutiv.
Despre Catena
Catena, rețea de farmacii înființată în 1999, de antreprenoarea Anca Vlad, numără în prezent peste 800 de unități la nivel național, fiind unul dintre principalii jucători din retailul farma românesc.
Datorită acțiunilor pozitive și a orientării către pacienți, Catena a devenit un nume, un simbol şi un trend mereu actual în lumea medicală românească, în ceea ce priveşte calitatea şi profesionalismul serviciilor oferite. Catena a integrat imaginea brandului în viața de zi cu zi a românilor, punând accentul pe definirea conceptului de viață sănătoasă și armonioasă.
Catena a demonstrat, de-a lungul anilor, nu doar că vine în sprijinul sănătății românilor, ci şi că se implică activ în ample acțiuni de prevenție și de informare a populației, în activități de promovare și practicare a unui stil de viață sănătos, precum și în diverse campanii sociale și de ajutorare.
Aprecierea şi încrederea de care se bucură brandul Catena sunt dovedite și de premiile pe care reţeaua de farmacii le-a primit în ultimii ani, printre care: Best Buy Award – Distincție pentru farmacia cu cel mai bun raport calitate-preț din România; Trusted Brands – premiul pentru „Brandul de farmacii în care românii au cea mai mare încredere”; Superbrands; Qudal – Lanțul de farmacii nr. 1 din punct de vedere al calității produselor și serviciilor din România.