Catena a fost desemnata din nou un Superbrand al business-urilor din Romania, in cadrul Galei Superbrands 2021, ajunsa la cea de-a 10-a editie.
Gala excelentei brandurilor romanesti a avut anul acesta tema „The Braves – Curajosii”, pentru ca „toate brandurile si echipele din spatele acestora au avut de infruntat extrem de multe dificultati in timpul pandemiei si conditii economice total neprietenoase, in efortul de a pastra creativitatea si inovarea si de a mentine aceste branduri de elita pe podium”, dupa cum au explicat organizatorii evenimentului.
Brandul Catena a primit aprecierea juriului Superbrands pentru ca, „intr-un proces de dezvoltare si modernizare continua, reprezinta, de 21 de ani, un nume de referinta pe piata farmaceutica din Romania". „O afacere stabila chiar si in cele mai dificile vremuri, Catena a fost creata pentru a fi aproape de toti pacientii si pentru a le oferi cele mai bune solutii pentru sanatatea lor. Datorita calitatii serviciilor sale, Farmacia inimii se bucura de aprecierea a milioane de romani si a fost rasplatita cu numeroase premii prestigioase in ultimii ani. Un premiu prestigios va primi si in aceasta seara din partea noastra”, a fost prezentarea facuta de gazdele evenimentului, la oferirea titlului Superbrands.
Trofeul a fost ridicat de Veronica Ripeanu, Product Manager Own Brands Catena, care a multumit in numele intregii echipe Catena: „Farmacistii Catena au reusit, prin dedicare, profesionalism, calitatea serviciilor si curaj - mai ales in ultimii 2 ani de pandemie - sa raspunda prompt nevoilor pacientilor si sa ramana in inimile romanilor. De asemenea, in aceste momente dramatice pentru vecinii nostri ucraineni, farmacistii Catena s-au implicat cu tot sufletul nu doar in actiunile comune ale companiei, ci si individual, ajutand cu tot ce este nevoie atat in punctele de trecere a frontierei, cat si in toate actiunile din tara care au presupus ajutorarea refugiatilor si acordarea de sprijin persoanelor afectate de acest razboi. Catena a demonstrat, inca o data, de ce este un super brand de incredere si o farmacie pe inima romanilor”.
Catena este reteaua de farmacii numarul 1 in retailul farmaceutic din Romania si a demonstrat, de-a lungul anilor, nu doar ca vine in sprijinul sanatatii romanilor, dar ca se implica activ in ample actiuni de preventie si de informare a populatiei, in activitati de promovare si practicare a unui stil de viata sanatos, precum si in diverse campanii sociale si de ajutorare.
Trofeul Superbrands pentru Catena a fost ridicat de Veronica Rîpeanu, Product Manager Own Brands. La eveniment a participat și Andra Dumachi, Project Manager în cadrul Agenției Tonica Group.