Alexandru Vlad, premiu pentru brandul Adora, primit la Gala Forbes Brands For Kids 2024

Alexandru Vlad, premiu pentru brandul Adora, primit la Gala Forbes Brands For Kids 2024 Alexandru Vlad, premiu pentru brandul Adora, primit la Gala Forbes Brands For Kids 2024

Ultima actualizare: 26 noiembrie 2024

Alexandru Vlad, vicepreședintele Fildas-Catena, a primit trofeul pentru dedicarea continuă în sprijinul părinților și îngrijirea nou-născuților, acordat brandului Adora, în cadrul Galei Forbes Brands for Kids 2024, organizată de revista Forbes Romania și Forbes Kids Romania!

Adora este cel mai nou brand dedicat proaspetelor mămici, îngrijirii nou-născuților și copiilor mici, dezvoltat de Fildas-Catena, la inițiativa vicepreședintelui Grupului, Alexandru Vlad.

”Mulțumesc mult pentru acest premiu! Adora e ceva ce am visat de mult timp, o gamă calitativă, dar la un preț cât mai accesibil. Asta a fost misiunea noastră și eu consider că am și îndeplinit-o prin această gamă, o gamă care se va extinde, care va crește. Feedback-ul este deja incredibil de bun, avem clienți care revin din ce în ce mai des, chiar ne-am atins scopul”, a precizat Alexandru Vlad.

Produsele Adora sunt create printr-un proces atent de selecție a materialelor și un control riguros al calității, respectând cele mai înalte standarde de siguranță. Grija pentru detalii și devotamentul față de excelență, principii fundamentale ale brandului Adora, se regăsesc în fiecare produs. Fie că este vorba despre accesorii pentru hrănire și alăptare sau despre dispozitive menite să simplifice îngrijirea, toate sunt concepute pentru a sprijini etapele esențiale ale creșterii și dezvoltării bebelușilor, oferind părinților liniștea necesară pentru a se bucura pe deplin de momentele prețioase alături de cei mici.

În cadrul Galei Forbes Brands For Kids, ajunsă la cea de-a 10-a ediție, au fost premiate cele mai importante branduri ale anului 2024, acele branduri pentru copii în care părinții din România au cea mai mare încredere, conform unui studiu de piață de amploare, realizat pentru Forbes Kids.