Catena a contribuit la recordul Galei Festivalului Brazilor de Craciun 2017, in sprijinul copiilor defavorizati

Catena a contribuit la recordul Galei Festivalului Brazilor de Craciun 2017, in sprijinul copiilor defavorizati Catena a contribuit la recordul Galei Festivalului Brazilor de Craciun 2017, in sprijinul copiilor defavorizati

Ultima actualizare: 8 decembrie 2017

Din partea Fildas Catena au participat, de la dreapta la stanga, Alexandru Vlad - Vicepresedinte Fildas-Catena, Alina Marinescu - director general Catena, Adriana Parvu - manager achizitii Fildas Trading si Sorin Chirculescu - marketing manager Catena

Sorin Chirculescu - Marketing Manager Catena, Adriana Parvu - Manager Achizitii Fildas Trading, Alina Marinescu - Director General Catena si Alexandru Vlad - Vicepresedinte Fildas-Catena

 

Licitatia celor 30 de brazi creati special si donati de catre designeri celebri pentru Festivalul Brazilor de Craciun 2017, organizat de Fundatia Salvati Copiii - Romania si desfasurat joi seara, a stabilit un nou record in privinta sumei colectate pentru ajutorarea copiilor: 673.700 de euro.

La acest succes a contribuit si Catena, sponsor Diamond al evenimentului, care a licitat si castigat, contra sumei de 60.000 de euro, bradul „Lumea Circului”, realizat de Doina Levintza.

„Circul este acel loc unde gasesti o atmosfera incredibila, o magie care invaluie toata arena, nu stii cine umbla, cine zboara si totul pare ireal. Clovnul este personajul care rade plangand si plange razand. El rade ca noi sa nu plangem, el este cel care face magii ca toti copiii sa fie fericiti” - si-a descris celebra creatoare creatia din acest an.

„Catena, care a participat in fiecare an la acest festival, a avut un brad preferat si in aceasta seara, pe cel al Doinei Levintza, a asteptat pana spre finalul serii de gala, a licitat si a castigat. Acest brad simbolizeaza bucuria pe care o daruim copiilor din familia Catena, dar mai ales copiilor carora Salvati Copiii - Romania le face viata mai frumoasa! Va uram LA MULTI ANI si  va dorim un an plin de realizari!”, a declarat Alina Marinescu, directorul general Catena.

De asemenea, un alt brad, realizat de Stefania Mircea & Salvati Copiii, a fost achizitionat de Catena, impreuna cu Globalworth, Carrefour, RBC si Club Med, contra sumei de 58.000 de euro.

Fondurile colectate in cadrul Galei Festivalului Brazilor de Craciun in scopul de a reduce abandonul scolar vor fi folosite pentru a finanta programele educationale ”Scoala dupa Scoala”, in care sunt inclusi 4.500 de copii din medii defavorizate si familiile acestora.

La Gala prezentata de Andreea Esca au participat aproape 300 de personalitati din mediul de afaceri, media, cultura si sport. Printre invitatii de onoare s-au aflat membri ai managementului de varf ai Fildas Trading si Catena: Alexandru Vlad - Vicepresedinte Fildas-Catena, Alina Marinescu - Director General Catena, Adriana Parvu - Manager Achizitii Fildas Trading si Sorin Chirculescu - Marketing Manager Catena

„Festivalul Brazilor de Craciun nu este doar un eveniment caritabil, ci a devenit, treptat, un pol al implicarii si al asumarii colective a faptelor bune. Designeri, companii, voluntari, jurnalisti, tuturor le multumim pentru ca au inteles ca fiecare dintre ei este parte a schimbarii in bine”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv Salvati Copiii - Romania.

De-a lungul anilor, Salvati Copiii Romania a obtinut, prin intermediul Festivalului Brazilor de Craciun, aproape 4.000.000 de euro si a reusit astfel sa sprijine activ 28.195 de copii: 6.556 de copii au participat la Gradinitele Estivale, 18.008 copii au fost inclusi in programul „Scoala dupa Scoala”, iar 3.631 de copii au fost sprijiniti prin programul „A Doua Sansa”.

Catena sprijina in mod regulat mai multe fundatii, printre care Salvati Copiii! – Romania, OvidiuRo, organizatia HOSPICE Casa Sperantei si fundatia Light into Europe